21 August 2017

59

branża motoryzacyjnaNie tylko ty się zastanawiasz, czy pewne marki motoryzacyjne mają rację bytu, zwłaszcza w czasach światowego kryzysu, jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Zresztą sama branża motoryzacyjna, rządzi się zupełnie innymi prawami, dosyć specyficznymi i trudno pojętymi dla kogoś, kto przygląda się temu wszystkiemu z boku. Nie prawdą jest, iż rumuńska Dacia ze swoimi projektami odniosła sukces przez czysty przypadek, czy też Bentley jako marka luksusowych samochodów popadła w tarapaty finansowe. Nawet Lexus ich nie odczuwa, czy Chevrolet mówimy tutaj o markach motoryzacyjnych które zawsze utrzymają się na powierzchni, to pewne produkty flagowe znacznie większych koncernów motoryzacyjnych. Posiadają one również wsparcie ze strony rządu, a co za tym idzie odpowiednie zaplecze finansowe zawsze się znajdzie ktoś, kogo zainteresuje dziecko danych inżynierów pracujących nad projektami powyższych marek. Oprócz rumuńskiej Dacii, która nie ma jeszcze tak ugruntowanej pozycji na światowych rynkach motoryzacyjnych, reszta producentów to klasa sama w sobie. Ich systematyczne powielanie tych samych działań, jedynie potwierdza to, iż mają one uzasadniony sens, a teraz gdy otworzyły się jeszcze rynki bliskowschodnie, wydaje się to mieć swoje uzasadnienie. Jak zatem widać, wszelakie informacje o widmie jakiegokolwiek kryzysu, czy upadku są bardzo często wyssane z przysłowiowego palca. Tak czy siak, taki producent jak wymieniony powyżej, oraz jeszcze wielu na całym świecie, posiada pewien potencjał którego na pewno nie utracą tak szybko, jak wiele osób zakłada.

)

marka , samochód , sprzedaż

Dodaj komentarz

  • Opel czy Ford, czyli który z nich jest lepszy?

    48 lat ago
    Niemiecki Opel w ostatnich latach spotkał się z dużą falą krytyki, zresztą nie ma co się dziwić, skoro takie kultowe projekty jak Astra czy Corsa nie zachwyciły rynku, a co za tym idzie nie spotkały się ze zbyt ciepłym przyjęciem. Dlatego nie dziwi fakt,…